אורחים, אמנים ותושבים יקרים.

ברוכים הבאים לפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-28 בצפת – חגיגת מוסיקת הנשמה היהודית הגדולה והוותיקה בישראל. לאורך ההיסטוריה של העם היהודי, צלילי מוסיקת הנשמה היהודית היוו מקור לחיבור ואחדות ולתפילה משותפת. פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ממשיך את מסורת האחדות ומחבר בין אומנים רבים מישראל וממדינות העולם לבין באי הפסטיבל מכל קשת החברה באחווה הדדית אמתית.

גם השנה יהיו אתנו בצפת, בירת מוסיקת הנשמה היהודית, במשך שלושה ימים מיוחדים של חגיגת הכליזמרים עשרות אמנים והרכבים מהארץ ומהעולם, מופעים מיוחדים ונגני חוצות בסמטאותיה הקסומות של העיר, אירועי ילדים, שירה אל תוך הלילה ועוד – הכול בכניסה חופשית לקהל הרחב וללא תשלום – להנאתכם ולהנאתם של עשרות אלפי המבקרים בחגיגה הגלילית של מוסיקת הנשמה.

עירנו גאה להמשיך את החגיגה הגדולה של פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ולארח גם השנה, מיד לאחר הפסטיבל, פרויקט מוסיקלי בינלאומי חשוב ככיתות האמן עם אמנים ממדינות שונות שיגיעו להשתתף וללמד ועם מופעי מוסיקה מיוחדים ואיכותיים בכניסה חופשית לקהל הרחב, ביניהם אלפי תיירים ומבקרים המגיעים במיוחד מכל רחבי הארץ כדי ליהנות עמנו בחגיגה המיוחדת אותה מוביל אייל שילוח, מנהלו האמנותי של פסטיבל הכליזמרים ופרויקט כיתות האמן.

העיר צפת ותושביה חמי הלב, נערכים לקבל את פניכם, רבבות החוגגים, המגיעים לימי הפסטיבל.
אנו מזמינים אתכם, לתור בעירנו בכל עונות השנה וליהנות.

שהות נעימה וחג כליזמרים שמח בצפת המתחדשת.

ראש העיר, אילן שוחט

 

דילוג לתוכן