להקת המבורג כליזמר ההרכב פעיל בפרויקטים מגוונים בתחום המוזיקה היהודית, המולדבית, האוקראינית והרומנית. לכולם שורשים יהודיים והמוזיקה שהם מבצעים וירטואוזית וריקודית משופעת ברגש ובאווירה, אותנטית ובהתאם למסורת. המוזיקאים אוהבים להתנסות בתחומים חדשים ובתרבויות שונות, דבר ההופך את הופעותיהם לחוויה ייחודית. ב-2010 יצא לאור הדיסק הראשון של הלהקה, "בהתחלה". להקת המבורג כליזמר גם שיתפה פעולה עם התזמורת הפילהרמונית של אאוגסבורג בגרמניה. חברי הלהקה הם:

מרק קובנצקי, כנר המוביל של להקת המבורג כליזמר, מרק קובנצקי הוא כנר, מלחין ומומחה למחולות יהודיים. הוא המנהל האמנותי של פסטיבל היידיש במוסקבה, ובשנת 2009 היה המנהל המוזיקלי של חגיגות הכליזמר של המבורג. חבר במספר הרכבים של מוזיקת כליזמר ומוזיקת עולם, איתם מופיע ומקליט. הוא מופיע ומלמד בפסטיבלים של מוזיקת כליזמר בעולם, החל מצפון אמריקה וכלה ברוסיה ויצירות הכליזמר שהלחין מבוצעות על ידי להקות ברחבי העולם. מרק קובנצקי גם מופיע כמוסיקאי אורח עם הרכבים רבים ובאמתחתו הקלטות רבות.

סטניסלב דינרמן, נגן אקורדיון יליד אומסק, סיביר, שבה למד באקדמיה למוזיקה נגינה באקורדיון ופדגוגיה של המוזיקה. בצעירותו ניגן בפסנתר ועיבד לאנסמבל "ארט", שבו ניגן ג'אז ומוזיקת העולם, שזיכה אותם בפרסים בתחרויות. לאחר שהיגר לגרמניה התוודע אל המוזיקה של אבותיו, מוזיקת הכליזמר. הוא הצטרף כחבר בלהקות שונות שעמן הופיע והשתתף בסיורי קונצרטים באנגליה ובספרד. רוב הקטעים שמבצעת להקת המבורג כליזמר הם עיבודים פרי עטו.

מיכאיל מאנביץ', נגן טובה נולד והתחנך בברית המועצות לשעבר. כנגן טובה השתתף בתזמורות סימפוניות ובתזמורת כלי נשיפה וכתב להם עיבודים. הוא היגר לגרמניה וניגן בתזמורת המשטרה ובתזמורת מכבי האש. כמו כן עבד עם מקהלות כנגן ומעבד מוזיקלי. בנוסף, בזכות יכולתו המיוחדת "לנגן" בכפות ידיו שלו הוזמן להופיע בתוכניות טלוויזיה וזכה לפרסום רב ברוסיה.

 

דילוג לתוכן